Je pár let co se říkalo že plynulý obraz je od 30 snímků, subjektivní pocit o pár víc byl lepší. Vzhledem k udávané reakční době člověka kdy borci se dostanou na 0,2ms mě tohle přijde jako naprostá marketingová masírka. Jasně, na každém šprochu je pravdy trochu, víc je lepší a někdy se to může hodit. Ale používat to jako argument je hodné tupého stáda takže si tím firma kladné body které mají přiklonit kupce na jejich stranu u mě nezíská.
Odpovědět0 0
Video pěkné, jenomže 240 fps. To se bavíme o CSku a v čem ještě tolik fps zvládneme renderovat? Pro profíky to smysl má.
Já nejvíce za poslední roky ocenil 75Hz monitor s FreeSync.
FPS mám v ovladačích zamčené na 73 fps, užívám si plynulý obraz a hlavně bez tearingu, který mě doslova neuvěřitelně vytrhává ze hry a dnes si nedokážu představit hrát bez FS.
Můj osobní pocit plynulosti je od cca 50 fps výše v FPSkách jako Battlefield apod.
Odpovědět1 0
Kdyby se radši zaměřili na to, proč RDR2 běží na NV série GTX 1xxx tak mizerně, udělali by líp.
Odpovědět1 0
Nvidia těžko může optilmalizovat mizerně napsaný program, natož bez spolupráce Rockstaru. Maximálně mohou nechat ignorovat několik největších nesmyslů, ale tím to končí. A Rockstaru je nějaká optimalizace naprosto fuk, respektive vůbec nemá lidi, kteří by tušili co to je a jak se to dělá. Mají problém, aby hra vůbec nespadla sama od sebe.
Odpovědět0 0
Na LTT je video na toto tema. I obcasny hrac z toho tezi a mozna vice nez profik ktery se naucil kompenzovat ruzne refreshe monitoru a ma vyrazne kratsi reakcni dobu.
Odpovědět0 2
..to je obrovsky skok pro cloveka..sice nebude uz pomalu ani umet chodit, ale klikat myskou ve virtualnim svete bude rychleji ;)
Odpovědět0 0
soutěživé hry, jó? :D :D :D
Odpovědět2 0
.. na siti a ruzne druhy "vylepsovani typu RNG a AI na serveru", ktere se v MMPG pouzivaji
Odpovědět2 0